Vyžaruje sebavedomie a zdôrazňuje zmyselne emocionálnu stránku mužského charakteru.
Produkt je dlhodobo nedostupný
Termín distribúcie je neznámy
Podobné produkty od rovnakého výrobcu
Značka Hugo Boss však na vavrínoch nezaspáva a naďalej tvorí veľmi moderné vône. Špičkou však pravdepodobne doposiaľ zostáva Boss No. 6 z roku 1998. Vôňa, ktorá svoj úspech (jedna z piatich najpredávanejších mužských vôní) takmer zaspala. Reklamná kampaň pri uvedení nebola príliš silná, a tak sa kombinácia cédru so zvláštnym podtónom klinčekov a machu, dotvorená jablkom, bergamotovou silicou a škoricou stávala u spotrebiteľov obľúbenou trochu pomalšie, než by si zaslúžila. Nakoniec však právom zvíťazila a stala sa synonymom úspešného moderného európskeho muža. Rovnako ako celá súčasná produkcia značky Hugo Boss.
Úspešný muž novej éry - cieľavedomý, úspešný so zdravou dávkou sebadôvery. výrazná mužná vôňa definuje novým spôsobom úspech. Vyžaruje sebavedomie a zdôrazňuje zmyselne emocionálnu stránku mužského charakteru.
Hlava: citrusové plody, dráždivé jablko, sladká škorica, bergamot
Srdce: geranium, klinček, machové tóny
Základ: céder, santalové drevo, vetiver, olivové drevo
Pre pridanie položky do obľúbených musíte byť prihlásení.
Najskôr sa musíte prihlásiť.