Obľúbené položky

Úvodná stránka » Kontakty

Kontakty

Máte na nás otázku? Kontaktujte nás

S čím si poradíte sami

Stav objednávky

si môžete overiť sami po prihlásení do vášho účtu alebo tiež tu. Uvidíte v ňom prehľad všetkých vašich objednávok a ich stav. Môžete sa pozrieť, ako je na tom vaša posledná objednávka a dohodnúť sa s nami, čo s tým.

Tovar na reklamáciu

  • dobre zabaľte (bublinková obálka zvyčajne nestačí)
  • označte krabicu nápisom Reklamácia
  • pridajte list papieru s popisom vady (pozrite sa na vzorový formulár)
  • odošlite tovar na našu adresu (bez dobierky)

Zmeniť objednávku

potom, čo ste ju odoslali, už sami nemôžete. Ale radi to urobíme za vás. Poznačte si, ktorý tovar chcete pridať či odobrať a napíšte nám. Čím skôr, tým lepšie. Aby sme nemuseli dobiehať kuriéra a brať mu váš balík z ruky.

Faktúru - daňový doklad

k zakúpenému tovaru vám posielame e-mailom po distribúcii zásielky. Faktúry netlačíme. Ruku na srdce - aj tak by skončila v koši, že? Takto ju kedykoľvek nájdete v e-maili alebo po prihlásení do vášho účtu.

 

S čím vám poradíme my

 
Hore
OK
Táto stránka využíva cookies pre vaše lepšie prechádzanie webovej stránky. Tým, že na stránkach zotrváte, súhlasíte s ich používaním. Zistiť viac
Spracovávam