MojaLekáreň.sk

Dôležité upozornenia

Vážení zákazníci,

máme pre vás DOBRÚ správu!

Úsilie našich tímov v sklade a logistike, ktoré išli na maximum nielen v pracovných dňoch, ale aj cez víkendy, sa vyplatilo a situácia sa začína opäť vracať do normálu.

Čo to znamená?

  • dostupnosť tovaru bude v nasledujúcich dňoch výrazne lepšia, tj. uvidíte v eshope viac položiek

Situácia sa mení každý deň, preto vám všetky zmeny a informácie týkajúce sa Vašich objednávok na MojaLekáreň.sk ponúkame na tomto mieste a budeme ich aktualizovať podľa vývoja, aby ste vždy vedeli, čo od nás môžete čakať.

Ďakujeme vám za pochopenie a uisťujeme vás, že my v MojaLekáreň.sk pre vašu spokojnosť robíme maximum.

Zmeny v doprave

Dopravu zásielok na Slovensko pre nás zabezpečuje Zásielkovňa, ktorá cez dopravcu SPS, Remax, prípadne ďalšie zaistí doručenie k vám domov. Aj keď volia najmenej vyťažené prepravcu, doručenie vzhľadom k aktuálnej situácii na slovenskom môže trvať dlhšie. V okamihu, keď vašu objednávku zabalíme a odovzdáme dopravcami - a o tom vás vždy mailom informujeme - je za jej doručenie zodpovedný dopravca, my tieto informácie k dispozícii nemáme. V týchto prípadoch teda kontaktujte priamo Zásielkovňa s podacím číslom, ktoré ste dostali v emailu o expedícii zásielky.

Čo robíme, aby sme zvládli nápor vašich objednávok

  • od 17.3. sme zaviedli v distribučnom centre dvojsmennú prevádzku (6-14 a 14,30 - 21 hod.) a stále naberáme ďalších brigádnikov
  • ak by sa ukázalo, že ani dve smeny k odbaveniu objednávok nestačia, budú ako posily povolaní aj ostatní zamestnanci spoločnosti

Čo robíme, aby sme zabezpečili hygienické štandardy

  • pri vchode do distribučného centra je všetkým pracovníkom meraná teplota,
  • po odchode prvej smeny je celé pracovisko vydezinfikované,
  • upratovanie vykonávame niekoľkokrát denne,
  • pracovníci oboch smien sa spolu vôbec nestretnú,
  • pracovníci distribučného centra nosia ochranné pomôcky,
  • všetok personál vybavujeme dezinfekčným gélom a respirátormi.

Dočasne nedostupný sortiment

Každý deň sa situácia v našich skladoch mení - dopyt prevyšuje možnosti dodávateľov, u jednotlivých produktov vždy vidíte, či máme vami požadovaný tovar na sklade a ako rýchlo sme schopní ho dodať. Majte prosím pochopenie, že v aktuálnej situácii nie sme schopní vyhovieť tak, ako by ste práve potrebovali.

Napriek nášmu veľkému úsiliu sa skladová dostupnosť veľmi dynamicky mení. V týchto prípadoch musíme, bohužiaľ, pristúpiť k stornu nedostupných produktov vo vašich objednávkach a odbaviť objednávku s tými produktmi, ktoré k dispozícii sú. Ďakujeme za pochopenie.

Dúfame však, že v nasledujúcich dňoch sa situácia zlepší a vy na našich stránkach uvidíte plnú ponuku tovaru tak, ako ste boli zvyknutí pred opatreniami súvisiacimi s koronavírusom.

Platobné zmeny

Vláda v súvislosti s obmedzovaním šírenia nákazy koronavírusom dňa 16.3. 2020 odporučila zamestnávateľom využívať z hygienických dôvodov prednostne bezhotovostný platobný styk, a rovnako osobám, ktoré zabezpečujú služby, obmedziť priamy kontakt so zákazníkmi. MojaLekáreň.sk je zodpovedná firma a rozhodla sa rešpektovať toto odporúčanie, dočasne teda uprednostňuje bezhotovostné platby (platba dobierkou do odvolania nie je možná).

Čo je dobré vedieť

  • Zákaznícke linky: Ak sa k nám nemôžete dovolať, potom je to kvôli značnému preťaženiu našich liniek v týchto dňoch. Pošlite svoju otázku on-line, určite vám odpovieme, za súčasnej situácie ale nečakajte odpoveď obratom. V oboch prípadoch buďte prosíme trpezliví.
  • Poradňa: Záleží nám na vašom zdraví, aj v tejto situácii sú naši lekárnici pripravení zodpovedať písomne ​​vaše otázky a poradiť vám s výberom vhodných prípravkov alebo vhodnými náhradami. A to aj na tému koronavírus, tu.
  • Stav objednávky: Pripomíname, že stav vašej objednávky si ľahko overíte sami v sekcii Môj účet.

Ďakujeme za pochopenie.

DOPRAVA ZADARMO

k nákupu nad 20 €

Prihláste sa k odberu noviniek
a zľavový kód vám pošleme e-mailom.