Vážení zákazníci,
máme pre vás DOBRÚ správu!
Úsilie našich tímov v sklade a logistike, ktoré išli na maximum nielen v pracovných dňoch, ale aj cez víkendy, sa vyplatilo a situácia sa začína opäť vracať do normálu.
Čo to znamená?
Situácia sa mení každý deň, preto vám všetky zmeny a informácie týkajúce sa Vašich objednávok na MojaLekáreň.sk ponúkame na tomto mieste a budeme ich aktualizovať podľa vývoja, aby ste vždy vedeli, čo od nás môžete čakať.
Ďakujeme vám za pochopenie a uisťujeme vás, že my v MojaLekáreň.sk pre vašu spokojnosť robíme maximum.
Dopravu zásielok na Slovensko pre nás zabezpečuje Zásielkovňa, ktorá cez dopravcu SPS, Remax, prípadne ďalšie zaistí doručenie k vám domov. Aj keď volia najmenej vyťažené prepravcu, doručenie vzhľadom k aktuálnej situácii na slovenskom môže trvať dlhšie. V okamihu, keď vašu objednávku zabalíme a odovzdáme dopravcami - a o tom vás vždy mailom informujeme - je za jej doručenie zodpovedný dopravca, my tieto informácie k dispozícii nemáme. V týchto prípadoch teda kontaktujte priamo Zásielkovňa s podacím číslom, ktoré ste dostali v emailu o expedícii zásielky.
Každý deň sa situácia v našich skladoch mení - dopyt prevyšuje možnosti dodávateľov, u jednotlivých produktov vždy vidíte, či máme vami požadovaný tovar na sklade a ako rýchlo sme schopní ho dodať. Majte prosím pochopenie, že v aktuálnej situácii nie sme schopní vyhovieť tak, ako by ste práve potrebovali.
Napriek nášmu veľkému úsiliu sa skladová dostupnosť veľmi dynamicky mení. V týchto prípadoch musíme, bohužiaľ, pristúpiť k stornu nedostupných produktov vo vašich objednávkach a odbaviť objednávku s tými produktmi, ktoré k dispozícii sú. Ďakujeme za pochopenie.
Dúfame však, že v nasledujúcich dňoch sa situácia zlepší a vy na našich stránkach uvidíte plnú ponuku tovaru tak, ako ste boli zvyknutí pred opatreniami súvisiacimi s koronavírusom.
Vláda v súvislosti s obmedzovaním šírenia nákazy koronavírusom dňa 16.3. 2020 odporučila zamestnávateľom využívať z hygienických dôvodov prednostne bezhotovostný platobný styk, a rovnako osobám, ktoré zabezpečujú služby, obmedziť priamy kontakt so zákazníkmi. MojaLekáreň.sk je zodpovedná firma a rozhodla sa rešpektovať toto odporúčanie, dočasne teda uprednostňuje bezhotovostné platby (platba dobierkou do odvolania nie je možná).
Ďakujeme za pochopenie.
Najskôr sa musíte prihlásiť.