Vyžaruje sebavedomie a zdôrazňuje zmyselne emocionálnu stránku mužského charakteru.
Na sklade viac ako 5 kusov V utorok 16. 12. odosielame, u vás v stredu 17. 12.
Značka Hugo Boss však na vavrínoch nezaspáva a naďalej tvorí veľmi moderné vône. Špičkou však pravdepodobne doposiaľ zostáva Boss No. 6 z roku 1998. Vôňa, ktorá svoj úspech (jedna z piatich najpredávanejších mužských vôní) takmer zaspala. Reklamná kampaň pri uvedení nebola príliš silná, a tak sa kombinácia cédru so zvláštnym podtónom klinčekov a machu, dotvorená jablkom, bergamotovou silicou a škoricou stávala u spotrebiteľov obľúbenou trochu pomalšie, než by si zaslúžila. Nakoniec však právom zvíťazila a stala sa synonymom úspešného moderného európskeho muža. Rovnako ako celá súčasná produkcia značky Hugo Boss.
Úspešný muž novej éry - cieľavedomý, úspešný so zdravou dávkou sebadôvery. výrazná mužná vôňa definuje novým spôsobom úspech. Vyžaruje sebavedomie a zdôrazňuje zmyselne emocionálnu stránku mužského charakteru.
Hlava: citrusové plody, dráždivé jablko, sladká škorica, bergamot
Srdce: geranium, klinček, machové tóny
Základ: céder, santalové drevo, vetiver, olivové drevo
Na otázku vám odpovie jeden z našich špecialistov
Mgr. Zdenka Morvai
Mgr. Ondřej Pleskot
Mgr. Pavla Horáková
PharmDr. Kamila Horníčková
Pre pridanie položky do obľúbených musíte byť prihlásení.
Najskôr sa musíte prihlásiť.
Pre zaslanie nového hesla je nutné zadať e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri svojej registrácii. Na tento e-mail vám pošleme odkaz, pomocou ktorého si budete môcť zadať nové heslo.