Nastavenie cookies: Aby web zostal tak, ako ho poznáte

Aby ste na našich stránkach rýchlo našli to, čo hľadáte, ušetrili veľa klikania a nezobrazovali sa vám reklamy na veci, ktoré vás nezaujímajú, potrebujeme od vás súhlas so spracovaním súborov cookies, tzn. malých súborov, ktoré sa ukladajú vo vašom prehliadači.

Podľa cookies vás na našich stránkach spoznáme a zobrazíme vám ich tak, aby fungovali správne a podľa vašich preferencií.
Upozorňujeme, že údaje zo súborov cookies sa môžu používať aj v personalizovaných reklamách. Ak nesúhlasíte, môžete povoliť iba nevyhnutné súbory cookies. Prejdite si podrobný prehľad cookies a podmienky ich používania .

MojaLekáreň.sk

Kórejské SPF krémy ovládli leto. Slováci menia zvyky, hit sezóny vás prekvapí


Zákazníci MojaLekáreň.sk, najväčšej online lekárne na slovenskom trhu, tento rok zásadne zmenili svoje letné nákupné zvyklosti. Oproti letu 2024, kedy v predaji opaľovacích prípravkov dominovali spreje a hmly európskych výrobcov, sa v sezóne 2025 dostali do popredia záujmu kórejské opaľovacie krémy. Ich predaj medziročne vzrástol o 905 %. Stávka na ľahké textúry, vysoký ochranný faktor a príjemný finiš na pokožke spravila z kórejských prípravkov jasného víťaza sezóny. Slováci si tento rok počas sezóny kupovali aj vyhrievacie deky a podušky, a to dokonca trikrát častejšie než v lete 2024 – nezvyčajný trend, ktorý jasne ukazuje, že počasie tohtoročného leta sa od minuloročného výrazne líšilo.

Zdielať

SPF 50 a samoopaľovacia kozmetika na vzostupe

Vody a hmly na opaľovanie na popularite ale nestrácajú, naopak, ich predaje stúpli medziročne trojnásobne. Spotrebitelia vo veľkom nakupovali SPF 50, naprieč formám – od mliek cez krémy až po spreje – vysoký ochranný faktor tvoril hlavný podiel predajov. Silný nárast zaznamenala aj samoopaľovacia kozmetika, niektoré produkty nakupovali zákazníci MojaLekáreň.sk až 5-násobne viac ako v lete pred rokom. Špecifický záujem si vyslúžili aj prírodné opaľovacie maslá obohatené o oleje a betakarotény, ktorých predaj oproti vlaňajšku stúpol o 30%.

Keď sa zima opýta, čo si robil v lete

Popri opaľovacích prípravkoch prinieslo leto 2025 na MojaLekáreň.sk prekvapivý rast záujmu o produkty z kategórie šport a fitness. Paradoxom tejto sezóny sa stali medziročne zvýšené 3-násobné predaje elektrických vyhrievacích diek a podušiek, čo možno vysvetliť chladnejším počasím, možno častejšími výletmi do hôr a dlhším pobytom v kempoch. Slováci sa jednoducho prispôsobili podmienkam a investovali do komfortu aj mimo horúcich dní. Na druhom mieste v danej kategórii sa umiestnili prístroje na chudnutie a proti celulitíde. Tretie miesto obsadili trekové palice a palice na Nordic walking. Chladnejšie leto evidentne prialo aktívnemu oddychu.

Highlights: Aké bolo leto 2025 podľa zákazníkov MojaLekáreň.sk?

  • 9-násobný nárast predaja kórejských opaľovacích krémov – najväčší hit sezóny
  • SPF 50 – najvyhľadávanejší ochranný faktor naprieč formami – mlieka, krémy, spreje
  • 3-násobný nárast predaja elektrických vyhrievacích diek a podušiek – paradox sezóny
Mgr. Alexandra Štullerová

Mgr. Alexandra Štullerová

4. september 2025
Máte ďalšie otázky, potrebujete iné informácie? Napíšte mi!

DOPRAVA ZADARMO

k nákupu nad 20 €

Prihláste sa k odberu noviniek
a zľavový kód vám pošleme e-mailom.