Nastavenie cookies: Aby web zostal tak, ako ho poznáte

Aby ste na našich stránkach rýchlo našli to, čo hľadáte, ušetrili veľa klikania a nezobrazovali sa vám reklamy na veci, ktoré vás nezaujímajú, potrebujeme od vás súhlas so spracovaním súborov cookies, tzn. malých súborov, ktoré sa ukladajú vo vašom prehliadači.

Podľa cookies vás na našich stránkach spoznáme a zobrazíme vám ich tak, aby fungovali správne a podľa vašich preferencií.
Upozorňujeme, že údaje zo súborov cookies sa môžu používať aj v personalizovaných reklamách. Ak nesúhlasíte, môžete povoliť iba nevyhnutné súbory cookies. Prejdite si podrobný prehľad cookies a podmienky ich používania .

MojaLekáreň.sk

Pravidlá Vernostného programu MojaLekáreň.sk PLUS

1. ÚVODNÉ USTANOVENIA

1.1. Tieto Pravidlá vernostného programu (ďalej len "Pravidlá") upravujú vzájomné práva a povinnosti medzi spoločnosťou PEARS HEALTH CYBER, s.r.o, so sídlom Voctářova 2449/5, Libeň, 180 00 Praha 8, Česká republika, IČO: 257 84 684, zapísanou v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 379889 (ďalej len "Prevádzkovateľ") a tretími fyzickými osobami (ďalej len "Účastník"), ktoré vyplývajú zo zmlúv o využívaní vernostného programu MojaLekáreň.sk PLUS Prevádzkovateľa (ďalej len "Zmluva" a "Vernostný program") uzatvorených prostredníctvom webových stránok Prevádzkovateľa umiestnených na internetovej adrese www.mojalekaren.sk  (ďalej len "Webové stránky").

1.2. Účastníkom môže byť len spotrebiteľ.

1.3. Pravidlá tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. Zmluvou nie sú dotknuté práva a povinnosti Prevádzkovateľa a Účastníka vyplývajúce z kúpnych zmlúv uzatvorených na predaj tovaru prostredníctvom internetového obchodu Prevádzkovateľa, pričom tieto vzťahy sa riadia predovšetkým Obchodnými podmienkami Prevádzkovateľa  (ďalej len "Obchodné podmienky").

1.4. Zmluva a Pravidlá sú v slovenskom jazyku. Zmluvu je možné uzavrieť aj v českom jazyku.

2. UZAVRETIE ZMLUVY

2.1. V súlade s Obchodnými podmienkami má Účastník u Prevádzkovateľa užívateľský účet, ktorý je prístupný prostredníctvom webovej stránky.

2.2.  Účastník navrhne uzavretie zmluvy zaškrtnutím príslušného políčka v užívateľskom účte Účastníka a podaním žiadosti o účasť vo Vernostnom programe Prevádzkovateľovi kliknutím na tlačidlo "Aktivovať Vernostný program" (ďalej len "Žiadosť o účasť").

2.3.  Akceptáciu návrhu na uzavretie zmluvy vykoná Prevádzkovateľ zaslaním e-mailovej správy na e-mailovú adresu Účastníka uvedenú v užívateľskom účte (ďalej len "Akceptácia"). Doručením Akceptácie Účastníkovi je Zmluva uzavretá.

2.4. Účastník súhlasí s tým, že Prevádzkovateľ môže začať plniť Zmluvu ihneď po jej uzavretí, a to aj pred uplynutím zákonnej lehoty na odstúpenie od Zmluvy.

2.5.  Účastník berie na vedomie, že Prevádzkovateľ nie je povinný uzavrieť Zmluvu (môže odmietnuť účasť Účastníka), najmä s osobami, ktoré v minulosti podstatným spôsobom porušili zmluvné vzťahy s Prevádzkovateľom.

2.6. Účastník súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku na uzavretie Zmluvy. Náklady, ktoré Účastníkovi vzniknú pri použití prostriedkov komunikácie na diaľku v súvislosti s uzatvorením Zmluvy (napr. náklady na internetové pripojenie), znáša Účastník a neodlišujú sa od základnej sadzby.

3. ČLENSTVO VO VERNOSTNOM PROGRAME

3.1. Výhody Vernostného programu poskytuje Prevádzkovateľ len členom Vernostného programu, t. j. tým Účastníkom, ktorí spĺňajú všetky podmienky členstva vo Vernostnom programe (článok 3.2). Výhody poskytované Prevádzkovateľom členom Vernostného programu sa zobrazujú v rámci používateľského účtu Účastníka..

3.2. Podmienky členstva Vo vernostnom programe sú tieto (kumulatívne):

3.2.1. existencia používateľského účtu Účastníka u Prevádzkovateľa (článok 2 ods. 1);

3.2.2. udelenie súhlasu Účastníka (v rámci používateľského účtu Účastníka u Prevádzkovateľa) so zasielaním obchodných oznámení a iných marketingových aktivít Účastníkovi zo strany Prevádzkovateľa alebo tretích strán prostredníctvom e-mailu alebo telefónu, vrátane udelenia súhlasu Účastníka so spracovaním osobných údajov Prevádzkovateľom na účely zasielania takýchto obchodných oznámení a iných marketingových aktivít Účastníkovi;

3.2.3.uzavretie najmenej štyroch (4) kúpnych zmlúv medzi Účastníkom a Prevádzkovateľom za predchádzajúcich 365 dní (článok 3.3). Na účely Pravidiel sa vykonanou kúpnou zmluvou rozumie kúpna zmluva uzatvorená medzi Prevádzkovateľom a Účastníkom na Webovej stránke (v rámci užívateľského účtu Účastníka u Prevádzkovateľa):

3.2.3.1. na základe ktorého Účastník zaplatil a prevzal tovar predávaný Prevádzkovateľom;

3.2.3.2. z ktorej strana v plnom rozsahu neodstúpila.

3.3. Na účely Pravidiel sa kúpna zmluva považuje za splnenú v okamihu prevzatia tovaru predaného Prevádzkovateľom na základe takejto kúpnej zmluvy (článok 3.2.3.1).

3.4. Členstvo Účastníka vo Vernostnom programe zaniká, ak Účastník prestane spĺňať ktorúkoľvek z podmienok uvedených v bode 3.2 Pravidiel, vrátane odvolania súhlasu Účastníka podľa bodu 3.2.2 Pravidiel. Členstvo Účastníka vo Vernostnom programe sa obnoví, ak Účastník začne spĺňať všetky podmienky uvedené v článku 3.2 Pravidiel.

3.5. Účastník môže svoje členstvo vo Vernostnom programe kedykoľvek natrvalo ukončiť, a to:

3.5.1. vykonaním úkonu v rámci používateľského účtu (na karte "Vernostný program");

3.5.2. zavolaním na číslo strediska služieb zákazníkom 0221 201 380 (po-pia: 7:00-17:00).

3.6. Členstvo Účastníka vo Vernostnom programe môže byť natrvalo ukončené rozhodnutím Prevádzkovateľa, ktoré Prevádzkovateľ nemusí odôvodňovať, najmä ak Účastník zneužíva alebo porušuje pravidlá alebo porušuje práva v súvislosti s Vernostným programom alebo poškodzuje alebo ohrozuje oprávnené záujmy Prevádzkovateľa alebo tretej osoby alebo koná v rozpore s dobrými mravmi

3.7. Členstvo Účastníka vo Vernostnom programe zaniká aj ukončením zmluvy (článok 6).

4. ĎALŠIE PRÁVA A POVINNOSTI STRÁN

4.1. Sťažnosti spotrebiteľov vybavuje Prevádzkovateľ prostredníctvom e-mailu. Sťažnosti možno zasielať na elektronickú adresu Prevádzkovateľa (článok 7.9). Prevádzkovateľ zašle informáciu o vybavení sťažnosti účastníka na elektronickú adresu Účastníka uvedenú v užívateľskom účte. Žiadne iné pravidlá vybavovania reklamácií Prevádzkovateľ nestanovuje).

4.2. Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov zo zmlúv je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27, IČO: 17 33 19 27, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Na riešenie sporov medzi Prevádzkovateľom a Účastníkom zo Zmluvy možno využiť platformu pre riešenie sporov online, ktorá sa nachádza na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

4.3. Európske spotrebiteľské centrum v Slovenskej republike, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, Slovenská republika, internetová adresa: https://esc-sr.sk je kontaktným miestom podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online.

4.4.Účastník môže podať sťažnosť dozornému orgánu alebo štátnemu dozornému orgánu. Prevádzkovateľ je oprávnený podnikať na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rozsahu svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad ochranou osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o ochrane spotrebiteľa) a Občianskeho zákonníka vo vymedzenom rozsahu.

4.5. Práva Účastníka vyplývajúce zo zodpovednosti Prevádzkovateľa za vady zo Zmluvy sa riadia zákonnými ustanoveniami, najmä § 621 až 625 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka a zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa. Dĺžka zákonnej zodpovednosti Prevádzkovateľa za vady zo Zmluvy je 24 mesiacov. Prevádzkovateľ neposkytuje žiadnu osobitnú spotrebiteľskú záruku v zmysle § 626 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník. Tým nie sú dotknuté práva Účastníka zo zodpovednosti Prevádzkovateľa za vady pri zmluvách o predaji tovaru uzatvorených prostredníctvom internetového obchodu Prevádzkovateľa. Účastník môže uplatniť svoje práva zo zodpovednosti za vadné plnenie u Prevádzkovateľa, a to najmä na adrese sídla Prevádzkovateľa alebo e-mailom na kontaktnú adresu (čl. 8.9). Ten, kto má právo zo zodpovednosti za vadné plnenie, má nárok aj na náhradu účelne vynaložených nákladov spojených s uplatnením tohto práva. Ak však Účastník neuplatní právo na náhradu škody do jedného mesiaca od uplynutia lehoty, v ktorej musí byť na vadu upozornený, súd mu toto právo neprizná, ak Prevádzkovateľ tvrdí, že právo na náhradu škody nebolo uplatnené včas.

4.6. Prevádzkovateľ vybaví reklamáciu týkajúcu sa uplatneného práva zo zodpovednosti Prevádzkovateľa za vady zo Zmluvy ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia. Vo zvlášť odôvodnených prípadoch môže byť táto lehota predĺžená podľa uváženia Prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ oznámi Účastníkovi spôsob vybavenia reklamácie.

5. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

5.1. Alternatívne riešenie sporov spočíva v možnosti Účastníka ako spotrebiteľa v prípade, ak vznikne spor medzi Účastníkom – spotrebiteľom a Prevádzkovateľom z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa Účastník - spotrebiteľ domnieva, že predávajúci porušil iné jeho práva, obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak Prevádzkovateľ žiadosť Účastníka ako spotrebiteľa zamietne alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie, má Účastník ako spotrebiteľ právo podať subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len „Subjekt ARS“) v zmysle zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení sporov návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „Návrh“). Alternatívne riešenie sporov sa pritom netýka napríklad sporov, kde vyčísliteľná hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR.

5.2. Subjektom ARS je:

5.2.1. Úrad pre reguláciu sieťových odvetví (pre spory vyplývajúce zo zmlúv o pripojení do distribučnej sústavy, zmlúv o pripojení do distribučnej siete, zmlúv o združenej dodávke elektriny, zmlúv o združenej dodávke plynu, zmlúv o dodávke a odbere tepla, zmlúv o dodávke pitnej vody a zmlúv o odvádzaní odpadovej vody uzatvorených so subjektom vykonávajúcim regulovanú činnosť podľa osobitného predpisu);

5.2.2. Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb (pre spory vyplývajúce zo zmlúv o poskytovaní verejne dostupných služieb, ktoré sa týkajú kvality a ceny služieb a zo zmlúv o poskytovaní poštových služieb, ktoré sa týkajú poštových služieb a poštového platobného styku);

5.2.3. Slovenská obchodná inšpekcia v ostatných prípadoch ako sú uvedené v čl. 5.2.1 a 5.2.2 okrem sporov vyplývajúcich zo zmlúv o poskytovaní finančných služieb;

5.2.4. iná právnická osoba zapísaná v zozname subjektov ARS vedeného Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (ďalej aj „Ministerstvo“).

5.3. Návrh môže Účastník ako spotrebiteľ podať u príslušného Subjektu ARS v listinnej podobe, v elektronickej podobe (emailom), alebo ústne do zápisnice. Na podanie Návrhu môže Účastník ako spotrebiteľ využiť formulár, ktorého vzor je dostupný na webovom sídle Ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.

5.4. Príslušným subjektom ARS v prípade Prevádzkovateľa je Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27, IČO: 17 33 19 27 alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom (zoznam je dostupný na stránke Zoznam subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov | Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov | Ochrana spotrebiteľa | Obchod | MHSR (gov.sk) www.economy.gov.sk). Účastník má právo voľby, na ktorý z uvedených Subjektov ARS sa obráti, pričom možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.

5.5. Alternatívne riešenie sporov je bezodplatné, s výnimkou právnickej osoby zapísanej na zozname Ministerstva, ktorá môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS maximálne do výšky 5 EUR s DPH. Subjekt ARS ukončí alternatívne riešenie v zásade do 90 dní odo dňa jeho začatia. V osobitne zložitých prípadoch môže subjekt ARS lehotu podľa predchádzajúcej vety predĺžiť o 30 dní, a to aj opakovane. Subjekt alternatívneho riešenia sporov je povinný o každom predĺžení lehoty podľa druhej vety bezodkladne informovať strany sporu spolu s uvedením dôvodu predĺženia lehoty.

6. OCHRANA ÚDAJOV

6.1. Informačné povinnosti prevádzkovateľa súvisiace so spracovaním osobných údajov Účastníka sú upravené v samostatnom dokumente.

7. TRVANIE ZMLUVY

7.1. Ak nejde o prípad, keď nie je možné odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, Účastník, ktorý je spotrebiteľom, má právo odstúpiť od zmluvy do štrnástich (14) dní od jej uzavretia podľa § 20 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa. Na takéto odstúpenie od zmluvy môže Účastník použiť vzorový formulár poskytnutý Prevádzkovateľom, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto podmienok.

7.2. Zmluva nadobúda účinnosť jej uzavretím. Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú. Každá zo zmluvných strán môže Zmluvu písomne vypovedať z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je sedem (7) dní a začína plynúť prvým dňom nasledujúcim po doručení výpovede druhej strane (výpoveď môže byť doručená Účastníkovi na jeho elektronickú adresu uvedenú v užívateľskom účte). Minimálna doba trvania Zmluvy teda nie je stanovená.

7.3. V prípade, že Účastník poruší ktorúkoľvek zo svojich povinností vyplývajúcich zo Zmluvy (vrátane Pravidiel) alebo zo všeobecne záväzných právnych predpisov, môže Prevádzkovateľ od Zmluvy odstúpiť. Výpoveď zmluvy podľa tohto bodu je účinná jej doručením Účastníkovi, a to na elektronickú adresu Účastníka uvedenú v užívateľskom účte. Ak Zmluva alebo všeobecne záväzné právne predpisy neustanovujú inak, Zmluva zaniká dňom účinnosti takejto výpovede.
 

8. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

8.1. Vzťah založený Zmluvou sa riadi českým právom, najmä zákonom č. 89/2012 Z. z., občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len "občiansky zákonník"). Voľba práva podľa predchádzajúcej vety nezbavuje Účastníka, ktorý je spotrebiteľom, ochrany poskytovanej ustanoveniami právneho poriadku, od ktorých sa nemožno zmluvne odchýliť a ktoré by sa inak uplatnili v prípade absencie voľby práva podľa článku 6 ods. 1 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 zo 17. júna 2008 o rozhodnom práve pre zmluvné záväzky (Rím I), a to najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, a to predovšetkým ustanoveniami § 52 až § 54a, § 612 a nasl. a/alebo § 852a a nasl., a zákonom č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa).

8.2. Zmluvné strany sa dohodli na právomoci a príslušnosti súdov Českej republiky. Voľba právomoci a príslušnosti podľa predchádzajúcej vety nezbavuje Účastníka, ktorý je spotrebiteľom, ochrany podľa kogentných ustanovení nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) č. 1215/2012 z 12. decembra 2012 o právomoci a o uznávaní a výkone rozsudkov v občianskych a obchodných veciach (Brusel I), od ktorých sa nemožno odchýliť a ktoré by sa v prípade absencie voľby právomoci uplatnili.

8.3. Prevádzkovateľ je oprávnený postúpiť práva a povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na tretiu osobu, s čím Účastník výslovne súhlasí.

8.4. Strany sa dohodli, že Prevádzkovateľ môže v primeranom rozsahu jednostranne meniť Pravidlá. Zmena pravidiel bude Účastníkovi oznámená e-mailom na adresu uvedenú v užívateľskom účte Účastníka alebo prostredníctvom užívateľského účtu Účastníka. Účastník môže zmenu Pravidiel odmietnuť a v takom prípade môže Zmluvu písomne vypovedať vo výpovednej lehote jedného (1) mesiaca. Tým nie sú dotknuté ustanovenia článku 8.5 Pravidiel..

8.5. Odsúhlasením nového znenia pravidiel strácajú predchádzajúce pravidlá platnosť a nové znenie pravidiel sa stáva neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy.

8.6. Ak niektoré ustanovenie Pravidiel alebo Zmluvy je alebo sa stane neplatným, neúčinným alebo sa naň neprihliada, nahradí ho iné ustanovenie, ktorého význam sa čo najviac približuje tomuto ustanoveniu. Neplatnosť alebo neúčinnosť jedného ustanovenia nemá vplyv na platnosť alebo účinnosť ostatných ustanovení..

8.7. Neoddeliteľnou súčasťou pravidiel sú:

8.7.1.Príloha 1 - Formulár na odstúpenie od zmluvy týkajúci sa používania Vernostného programu spotrebiteľom.

8.8. Zmluva vrátane pravidiel je archivovaná Prevádzkovateľom v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná..

8.9. Kontaktné údaje Prevádzkovateľa: adresa dodania PEARS HEALTH CYBER, s.r.o., Voctářova 2449/5, Libeň, 180 00 Praha 8, Česká republika, e-mailová adresa mojalekaren@mojalekaren.sk, telefón 0221 201 380 (po-pia: 7:00-17:00) . Prevádzkovateľ neposkytuje žiadne iné prostriedky on-line komunikácie. Komunikáciu s Prevádzkovateľom je možné viesť v českom aj slovenskom jazyku.

V Prahe dňa 30. 5. 2025
Pears Health Cyber, s. r.o.

DOPRAVA ZADARMO

k nákupu nad 20 €

Prihláste sa k odberu noviniek
a zľavový kód vám pošleme e-mailom.