Darčeky na poslednú chvíľu? Žiadny problém!
Zháňate darčeky? Mrknite do nášho betlehema - nájdete tam množstvo tipov na darčeky pre každého člena rodiny! Navyše môžete vyhrať celý nákup zadarmo, peknú zľavu, darček alebo dopravu zadarmo. DO BETLEHEMA >>>
Ako to bude s doručením?
Ak chcete, aby vám darčeky prišli pod stromček včas, skontrolujte dátum odoslania zo skladu - uvádzame ho pri každom produkte a vidíte ho aj v košíku. Asi vás neprekvapí, že dátum odoslania celej objednávky sa riadi jej "najpomalšou" položkou, na ktorú tie "rýchlejšie" musia v sklade počkať.
Termín doručenia uvádzame ako predpokladaný - je už plne v rukách našich dopravcov. O tom, ako na tom s doručovaním aktuálne sú, vás informujeme priamo pri výbere spôsobu dopravy v druhom kroku nákupného procesu.
Kedy prijímame posledné objednávky do Vianoc?
Pokiaľ si chcete trochu potrénovať nervy, nechajte všetko na tú najposlednejšiu chvíľu a objednajte darčeky v utorok 19. decembra do 14 hodín :-) To je ten najneskorší termín pre objednávky, ktoré by sme mali ešte stihnúť vybaviť pred Vianocami. Vyberajte ale len tovar, ktorý máme na sklade (ani "skladom do 24 hodín" už sa nestihne) a plaťte hneď.
Objednávky, ktoré pošlete 20. 12. po 10 hodine, vybavíme až medzi sviatkami, prípadne po Novom roku. Sklad bude dostupný tovar odbavovať aj 27. a 28. 12. (len v piatok 29. 12. je inventúra). Ak teda chcete mať tovar doma pred Silvestrom, opäť pozorne sledujte očakávaný dátum odoslania zo skladu.
Potrebujete sa poradiť s našimi lekárnikmi?
Aj naši online lekárnici si potrebujú oddýchnuť a stráviť vianočné sviatky s rodinami, a preto bude online poradňa v prevádzke do štvrtka 21. 12. do 22 hodín. Potom sa lekárnici prepnú do off-line režimu a zostanú v ňom až do 2. 1. 2018. V túto dobu nebude možné si s lekárnikmi chatovať, ale môžete im zanechať správu s dotazom. Tieto správy budú lekárnici v rámci možností vybavovať aj medzi sviatkami. Do bežného režimu sa poradňa vráti opäť po Novom roku.
Ako bude fungovať Zákaznícke centrum
Operátorky zákazníckeho centa, ktoré odpovedajú na vaše otázky k objednávkam či dostupnosti tovaru, riešia reklamácie a ďalšie neštandardné situácie, zastihnete na telefónnom čísle 0221 201 380 a na e-maili v pracovných dňoch od 8 do 15:30 hodín, a to až do štvrtka 21. 12. V piatok 22. 12. sa im potom dovoláte od 8 do 15:00.
Medzi sviatkami, teda v stredu 27. a vo štvrtok 28. 12. môžete zákaznícke centrum kontaktovať od 8 do 15 hodín. V piatok 29. 12. bude prebiehať inventúra, takže zákaznícke centrum nebude k dispozícii.
Na online chate sa operátorky zákazníckeho centra prepli do off-line režimu, kedy e-mailom odpovedajú na zanechané správy, už pred niekoľkými dňami, aby mali viac priestoru na vybavovanie telefonických a e-mailových otázok. Tých je v predvianočnom období celkom dosť :-)
Prajeme vám pokojné prežitie vianočných sviatkov a tešíme sa na vás opäť v roku 2018!
Vaši lekárnici