Predvianočná a vianočná prevádzka 2019
Ak chcete doručiť balíčky pod stromček, neváhajte s objednávkami! Dopravcovia majú v tomto období plné ruky práce, a tak by nemuseli dopraviť darčeky vašim najbližším včas.
Ako to bude s doručením
Ak chcete, aby vám darčeky dorazili pod stromček včas, skontrolujte dátum odoslania zo skladu - uvádzame ho pri každom produkte a vidíte ho aj v košíku. Asi vás neprekvapí, že dátum odoslania celej objednávky sa riadi jej "najpomalšou" položkou, na ktorú tie "rýchlejšie" musia v sklade počkať.
Termín doručenia uvádzame ako predpokladaný - ten je už plne v rukách našich dopravcov.
Zásielkovňa a kuriéri GLS zvyčajne nápor vianočných zásielok zvládajú dobre - zásielky, ktoré od nás prevezmú v utorok 17.12. by mali stihnúť doručiť do Vianoc.
O tom, ako na tom jednotliví dopravcovia s doručovaním aktuálne sú, vás informujeme tiež priamo pri výbere spôsobu dopravy v druhom kroku nákupného procesu.
Posledný termín pre objednávky darčekov
Ak si chcete byť istí, že darčeky pod stromček dorazia - objednať by ste ich mali do 17. decembra. Ak si chcete trochu potrénovať nervy, nechajte všetko na tú najposlednejšiu chvíľu a objednajte darčeky v piatok 20. 12. do 14 hod. :-) To je ten najneskorší termín pre objednávky, ktoré by sme mali ešte stihnúť odovzdať dopravcom pred Vianocami. Ale pozor - potom už je všetko len na nich! Vybrať by ste mali navyše len ten tovar, ktorý máme na sklade (ani "skladom do 24 hodín" už sa nestihne).
Objednávky, ktoré pošlete v piatok 20. decembra po 14 hod., vybavíme až medzi sviatkami, prípadne po Novom roku. Sklad bude dostupný tovar odbavovať aj v piatok 27.12., v pondelok 30.12. potom bude inventúra. Ak teda chcete mať tovar doma pred Silvestrom, opäť pozorne sledujte očakávaný dátum odoslania zo skladu.
Potrebujete sa poradiť s našimi lekárnikmi?
Aj naši lekárnici si potrebujú oddýchnuť a stráviť vianočné sviatky s rodinami a sladkosťami, a preto bude poradňa v prevádzke do piatka 20.12. Na ďalšie správy s otázkami potom budú reagovať v pracovné dni medzi sviatkami. Do bežného režimu sa poradňa vráti opäť po Novom roku.
Ako bude fungovať Zákaznícke centrum
Operátorky zákazníckeho centra, ktoré odpovedajú na vaše otázky k objednávkach či dostupnosti tovaru, riešia reklamácie a ďalšie neštandardné situácie, zastihnete na telefónnom čísle 0221 201 380 a na e-maili v pracovných dňoch od 8:00 do 15:30, a to až do piatku 20.12.
Medzi sviatkam zákaznícke centrum nebude k dispozícii.
Želáme vám pokojné prežitie vianočných sviatkov a tešíme sa na vás opäť v roku 2020!
Vaši Lekárnici